Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes az "Ismétlés" c. 13. fejezetből

Mike megszorította a kezem, mikor kinyílt az ajtó, s bár erősen szorította, mégis jól esett.
Persze ki más szálhatott volna ki leghamarabb mint Taylor Lautner.. minő véletlen.
Komolyan a sors direkt szívatni akar!! Hogy lehetek ennyire szerencsétlen szerencsés??
Nem várta meg a többieket. Rögtön viharzott be az étterembe, s még pillantásra se méltatott, mindenhova nézett csak nem rám.
- A szokásosat. – lökte hozzám a szöveget és már ült is le a régi helyére.
- Egy Whopper Junior rendel! – mondtam kelletlenül Mikenak, aki már el is engedte a kezem, s futott elkészíteni a friss ételt.
- Hello! Már kiválasztottuk a kocsiban, szóval 4 Espresso, és 2 Cappucchino! – mosolygott Alex, én pedig viszonozva mosolyát grimaszoltam valamit bólintva, majd rohantak is helyükre, az eddig magányos farkas mellé.
- Szia! – köszönt kedvesen Ashley, és ugyanazt mondta amit Tay, amire csak bólintottam. Még szép hogy tudom mit kértek akkor!
Leadtam a rendelést a kisszakácsunknak, s nekem már nem kellett mást tennem csak várni hogy kivigyem a dolgokat, s nemsokára tehettem is dolgom.
Addig elnézegéltem a rajongókat, ahogy mosolyogva sipítoznak, és kinézik a kaját a bennlévő emberek szájából.
Zsebre tettem a kezem, és próbáltam legalább rajtuk mosolyogni, viszont a zsebemben volt valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése