Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes a "Kijelentés" c. 11. fejezetből

„Remélem még szűz vagy!” – olvastam anya kézírását, és megint a föld alá süllyedtem volna, hisz tuti, hogy szerelmem is elolvasta.
Fogtam egy tollat és ráfirkantottam egy olyan szöveget, hogy…
„68. oldal”
Még felszaladtam egy könyvvért, lehoztam, s arra raktam a levelet, ha esetleg anya jönne haza előbb. Ez a könyv nem volt más mint a Napfogyatkozás, s azon az oldalon megtudhat mindent, ha annyira kíváncsi a fizikai összeköttetésről Taylor és énköztem.
Vagy talán jobb lenne ha a CDt raknám ide és gyorsan kikeresném, hány percnél is mondja azt Kristen hogy „Szűz vagyok”… Áh de erre nincs idő. Most még van bátorságom 5 perc múlva nem lesz. Punk-Tum Indulok és kész!!
Ezzel felkaptam a lakáskulcsot, a telefonnal együtt az asztalról, és szép lassan elsétálgattam a forgatásra…
4szer jártam otthon, és vagy 7szer fordultam vissza, míg eljutottam végül a forgatásra. Mindössze csak 2 órát pazaroltam el egy 20perces útra. Persze mint tegnap megint megnéztek folyton, és mikor már megláttam megint egy lesifotóst, úgy begurultam, hogy az összes magabiztosságomat összeszedtem. Érdekes módon a közönség megint észrevett.
„Csodás! Inkább maradtam volna otthon!”
„Áh nem ezt el kell intéznem!!”
„De most mindenki engem bámul”
„És még fognap is jó darabig akármit teszel” – veszekedtem saját magammal gondolatban, míg végül elindultam a tömeg felé, és mint Mózesnek a tenger, úgy oszlott ketté a rengeteg rajongó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése