Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes a "Lion and the Bunny" c. 12. fejezetből

A benzinkút előtt megint megtorpantam.
- Jaj na! Megint ölbe kell bevigyelek?
- De hát ki tudja mit szólnak hozzám… lehet lebeszélnek arról, hogy velem legyél, mert nem vagyok szimpatikus.
- Hidd el én azt kívánom ne legyél nekik az. – mosolygott, s még mindig egy helyben toporogtunk – Na jössz?
- Nem is tudom…
Már kapott volna fel, de úgy döntöttem inkább elindulok, viszont nem hagyta magát. Szó szerint bekergetett a munkahelyére, ahol két srác csak úgy meresztette rám a szemét. Mi tagadás elég jó képűek… de mit várnék Brown barátaitól?
- He… hello…! - köszöntem bátortalanul.
- Sziasztok! – köszönt kedvesem is sokkal több odaadással mint én.
- Hello! – üdvözöltek egyszerre de totál lefagytak, s még mindig nem vették le rólam a szemüket.
Vörös pír jelent meg szemeim alatt, s kínosabban már nem is érezhettem magam.
- Na nem!! – törte meg a csendet Tay – tessék elfordulni! Így csak én nézhetek rá oks?

2 megjegyzés:

  1. már nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  2. Hiába vagyok Lautneres, de ez akk is cuki Browntól^^ Várommárnagyon :D

    Mesi

    VálaszTörlés