Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes a "Lehetőség" c. 3. fejezetből

A telefon kicsörgött, de semmi csak a telefon sípoló zaja, ami valójában nem értek miért van … csak fáj tőle a fejem.
Már vagy 3 perce csak azt a zajt halottam, s mikor elvettem a fülemtől, s épp le akartam tenni megszólalt egy női hang.
- Hallo ki az? – kérdezte érdeklődve én pedig lefagytam. – Tay megint szórakoznak.
- Oh akkor tiltsd le! – hallottam egy ismerős férfi hangot a vonal túlsó végérül, csak kissé halkan.
- Nem én… izé… egy… valaki felírta nekem ezt a számot egy papírra és azt hittem hogy…
- Ki írt mit a papírra?? – hallatszott dühösen az nő hangja.
- Bocsi de ki vagy? – hallottam meg Tay hangjár és éreztem hogy nincs jó kedvében.
- Bocsánat hogy zaklattalak! Esküszöm többé nem fordul elő! – förmedtem rá, majd kinyomtam és az ágyhoz vágtam a telefonomat, amit amúgy 2 hete vettem.
Iszonyú dühös voltam hogy képes voltam felhívni, és még normálisan se bír velem beszélni. Többet az életben nem csinálok ilyet, hogy én hívok fel valakit, főleg egy sztárt, mert még ki tudja véletlenül feljelentenek telefonos zaklatásért. A mobil elkezdett rezegni, majd a megszólalt a „Caught Up In You:On iTunes Now!” c. szám.
Kb. fél percnyi durcizás után felálltam a gép előtti székből, s az ágyhoz vánszorogtam, majd kezembe vettem az értéket, s megnyomtam a zöld gombot.
- Hall…
Letették…
Miután kidühöngtem magam, mindig rosszabbul érzem magam… a gyomorgörcs újra úrrálett a hasamon, s gombóc nőtt a torkomban.
Óriási bűntudatom támadt, s valakivel annyira szerettem volna beszélni valamiről, ami eltereli ezt az egész helyzetet, de nem msnen, hanem élőben, vagy telefonon. Beszélni akartam nem pedig írni. Ki akartam sírni az egész fájdalmamat valakinek,de egyke voltam anya meg már biztosan a másik világban jár, pl. süti országban, vagy mit tudom én hol.
Elhelyezkedtem az ágyban, s a plafont kezdtem el nézni, míg csak nem valami idegesítette a fenekemet, s kivettem alólam a Japán gyártmányt, egy Samsung s5230-at, s épp letettem volna az ágy melletti asztalkára, amikor elkezdett rezegni, s meg sem néztem ki, felültem rögtön és izgatottan beleszóltam.

2 megjegyzés:

  1. első vagyok^^
    szia:)
    már alig várom a 3. részt:D
    Szegény, végre eldönti, hogy felhívja, erre Tay meg ilyen. Na mind1.
    Biztos ki fog derülni miért ilyen ingerült.
    A lényeg,hogy már nagyon várom!!!!:D
    Puszii: Lana

    VálaszTörlés
  2. Szijja!!
    Most felcsigáztál!Remélem minnél hamarabb jön a 3. fejezet!!
    Puszii

    VálaszTörlés