Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes a "Patt helyzet" c. 4. fejezetből

- ÁÁÁ Úr isten Taylor Lautner! – kezdtem el sikítozni és a srác előttem úgy megugrott hogy azt hittem a virágok között végzi ami előtte volt.
Persze én jót nevettem utána. Kár hogy az arcát nem láttam de egye fene megérte.
- Szia! – köszöntem végül mintha mi sem történt volna, de a hatalmas mosoly megmaradt az arcomon – Elhoztam a holmid a rendező meg úgy tudja a csajod vagyok, de remélem megértette hogy nem vagyok az. – hadartam el és a kezébe nyomtam az övtáskáját.
- Halálra rémisztettél! – förmedt rám, de láttam hogy csak színleli a haragot… arcmimikája nem volt most képes haragos, bosszús tekintetet erőltetni, így csak lebiggyesztett szájjal próbált elnyomni egy kitörő mosolyt.
- Tudom hogy örülsz nekem… nem kell rejteni.. vagyis nem nekem… a kocsid már biztos hiányzott… vagy legalábbis a kulcsa.
- Te átkutattad a táskám? – nézett rám gyanakvóan egyik szemöldökét felhúzva, s fél mosollyal az arcán.
- Nem csak megijesztett az a szám aminek a videó klipjében szerepelsz… mármint az az One Republic szám…
- Csak nem One Republic rajongó vagy?
- Nem! Egyáltalán nem… csak ezt sz… - nem mondtam ki azt, hogy "ezt a számot szeretem csak amiben te szerepelsz"… inkább hallgattam egy 5 másodpercet míg kitaláltam mit mondjak – Szóval megijedtem és elejtettem aztán meg minden kiesett belőle és Taylor segített összeszedni… vagyis az egyik barátnőm bátya. De nyugi nem tud senki semmit csak Mendy… köszönhető neked.
- Úgyis megtudják ha jobban összebarátkozunk. Nem úszod meg a paparazzókat.
- Hurrá… - éjjeneztem letört hanggal – Te hogy szöktél meg a kertből?
- Átmásztam a szomszédba ahol ki lehetett menni. – bólintottam most már világosan átlátva a helyzetet.
- Na megyek mert még lassan azt hiszik elraboltak. – nevettem el magam, majd ő is csatlakozott.
- Oké! Kösz az életmentést. David már látom előre hogy megfojt.
- Kérlek! Barátnőd van „Végre” – mondtam a végre szót kiemelve – nem hiszem hogy megfosztana a szerelemtől – játszottam a szépszerelmest, mint aki komolyan beveszi hogy járunk, majd megadtam magam az érzelmeimnek és kifakadt belőlem egy óriási mosoly – Jó munkát! – kívántam és megfordultam.
- Jövök neked! És jó bulizást!
Köszönésnek csak felemeltem a kezem, s intettem egyet, majd gyorsabbra vettem az iramot.
Taylor elhajtott mellőlem ezüst Cabriójával, s intett még egy utolsót, amire csak bólintani tudtam.
- Szóval Taylor Lautner az a barát. – hallottam meg egy ismerős hangot mögülem, s eljátszottam ugyanazt a jelenetet, amit pár perccel ezelőtt Tay.

3 megjegyzés:

  1. elsőő komi!! *.* azthiszem :DD :$
    háááááát ez nagyon jóóóóóóóóóóóóóó már nagyonnagyonnagyon várom NAAGGYOOON
    szóóval tedd fel szépen ezt a fantasztikus fejezetet, ami az okos buksidnak köszönhetőő.
    imádom ahogy írsz. olyan valóságos és lehetséges és mégis átlagos, de eközben profi is. :D nagyonjóóvagy



    miliópuszi

    annalynsiessne95

    VálaszTörlés
  2. szia:D
    Én már az éjjel elolvastam csak olyan hulla voltam, hogy nem volt erőm írni.
    Már nagyon várom a kövi részt!!!!!!!!!!!!!
    annyira jól írsz(L)
    na most mennem kell
    puszii
    Lana

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Na most aztán pácba vagy!!! ( nevet közbexD)
    Csak ennyi?!
    Hol van már a fejezet!? Nagyon gyorsan rakd fel! :P
    Fantasztikus lett!
    Szinte láttam magam előtt, Taylort kerítést mászni, meg ahogy szívbajt kap. xD
    Nagyon bírtam! Alig várom már a fejezetet! Puszi

    VálaszTörlés