Szeretném elolvasni a véleményetek a fejezetekről, ezért meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok kommentet miután elolvastátok a fejezetet!
Nagyon hálás lennék értük!

FELHÍVÁS

Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól a Cseréket a Főblogom "Cserék" menüjében találjátok meg!

Előzetes "A Levél" c. 2. fejezetből

5 után végre kiszabadulhattam a munkából, s szendvics szagot árasztva elindultunk Mike és én a többiekkel megbeszélt helyre, az Omnia kávézóba.
- Nah mutasd csak azt a kis levélkét amit új nagy hódolód írt! – bökött oldalba barátom, s rémülten néztem rá.
- Ömm… milyen levélkét? – próbáltam kitérni előle, s reménykedtem, hogy nem arra gondol amit Taylor írt.
- Tudod az a srác, aki kb. úgy 8. vendégünk volt miután kinyitottunk.
- Jah… ömm persze … izé azt nem olvastam még el. – mondtam ki, de amúgy nem is vettem észre hogy ő írt. Elég helyeske volt de nem láttam rajta hogy flörtölne velem.
- Te most tényleg hülyének nézel? Na mit írt Taylor?
- Semmi érdekeset… csak olyanokat hogy finom a kaja, meg hogy örült hogy ilyen jól el lehet velem beszélgetni…
- És a számát. – mondta kijelentő mondatként fél mosollyal az arcán.
Megrémültem. Ezt honnan a fenéből tudja? Bizonyára most azon mosolyog hogy igaza volt, hülyének néztem de ezt honnan tudhatná?
- Te elolvastad a levelem? – förmedten rá.
- Dehogy!! Miért olvasnám el amíg meg nem engeded? De akkor ezek szerint igen.
- És ha ráírta? Úgysem hívom fel… hülye leszek visszahívni… na jó jópasi meg kedves és aranyos volt, de ki tudja hogy milyen valójában? A sajtónak nem hiszek, de ha igazat írnak is akkor is megjátszhatja hisz lemerném fogadni hogy tudod mi a szakmája. – ordibáltam össze vissza, s mikor a földről ránéztem a messzeségbe révedt megint – Hahó figyelsz rám? – csettintettem egyet az orra elé, de mintha nem is csináltam volna semmit, s már furdalt a kíváncsiság hogy mit néz ennyire, így hát hátrafordultam.

"És egy nagyon pici részlet a levélből :P"


"Szeretnélek megismerni, de nem tudom, hogy érdekellek e. Azért kaphatnék egy esélyt? Talán … megcsörgethetnél vagy nem is tudom…
na mindegy azért felírom a telefonszámom ha arra szánnád magad hogy találkozzunk, és akkor csak megcsörgetsz én pedig nagy örömmel visszahívlak…" 

5 megjegyzés:

  1. HiHihi!!!
    Első komment^^ :p
    -,-' Mike nem tartozik akedvneceim közé, bocseszxD
    De te így vagy Adammal, szóval kvittek vagyunk:P
    Istenem...Taylor még mindig nagyon édes, és te még mindig ügyesen írsz^^
    Pussz
    BeTTY

    VálaszTörlés
  2. huh remélem Taylor áll mögöttük és azt nézi Mike olyan érdekes lenne na de várom a frisset és ez a kis részlet is nagyon érdekesnek igérkezik puszi :)

    VálaszTörlés
  3. jeah! nagyon klassz és tudod miért utállak! mert rövid lett, tudom h csak előzetes de én addig megbolondulok... na de most komolyan imádom ahogy irsz siess

    milliópuszi

    annalynne95

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Egyetértek AnnaLynnel, belefogunk bolondulni, ha nem hozod előbb a kövi részt:(
    Nem lehet egy fejivel beérni egy hétre, olyan jó. Én már most megbolondulok annyira várom már mi lesz:D
    De am. nagyon jó lett és olyan cuki Taylor:P
    Kérlek -és ezt szerintem minden olvasód nevében mondhatom-hozd hamarabb a fejit ha tudod. Annyira jól írsz imádom a sztorid. Siess!!
    Puszi: Lana

    VálaszTörlés
  5. Ajj Istenem!
    Az előzeteseket ezentúl utálom! Ilyenkor mindig "teljesen kiéhezem", és türelmetlenül várom a folytatást!!!

    Pussz: Devil

    VálaszTörlés